Fav Songs When I was 12

Monday, October 11, 2010

Mamat sekolah 6 arif (2010)

   Baru baru ni kelas kitorang ada bnyk benda yg nk dibuat. Ada futsal, boria, chess and checkers and even treasure hunting (Ceh... speaking lak XD).Yg masuk futsal adalah Firdaus, Amir, Abid, Arif, Amar, Ku Airel ngan geng geng diorang ah.... sbenarnya masa mula mula nk masuk tapi tiba tiba rasa malas lak. so x nak ah layan. akhir tahun ni nk lepak jer ngan bwat benda benda yg ringan. macam chess ngan boria. tapi sbenarnya boria tu berat. sbb memalukan tapi seronok. boria tu pon sbenarnya smorang kena masuk tapi ada budak lelaki yg x nak. memalukan xder perasaan lelaki langsung. masuk jer lah. nak naikkan nama kelas jugak kan (btul x btul x). pastu
kitorang semua akan ada jualan.( XD ahahaha kaya lah aku.... tapi ble pikir balik x de lah kaya mana) nama gerai kumpulan aku adalah batu belah cafe. pastu tiba tiba rival aku cadangkan kat cikgu.. "Cikgu ! kalau kitorang susun kusi ngan meja untuk bwat cam restoran bleh x?" cikgu pon menjawab " bleh jer. bgus ah tu. tapi bila dah habis kne susun balik." pastu hasrat rival aku hilang trus. (^.^) oh ye P.S: Rival aku adalah Faris Adlan. tapi bkan rival plajaran. gerai  tersebut akan dibuka pada  13 Oktober 2010... Tu jer lah tuk skarang. Oh ye! baru teringat..  yg lirik boria tu aku yg cipta. pastu nnti akan digabung kan dengan lirik budak pompuan.... 
Yang ini lirik saya cipta saja saja :'D :

    Satu hari nanti aku akan kembali,
     membawa shotgan 20 inci,
      semua akan ditembak mati, 
        so semua orang patut menyorok nnti.

No comments:

Post a Comment